SajberFina

Ska jag skratta eller gråta?
Det är så himla komiskt. Idag är det en vecka kvar inför koloskopin, ja ni vet ju vad jag tycker om det hela.........
Nu har ju jag börjat på FaR vilket betyder att på onsdagarna plaskar jag i poolen tillsammans med en massa pensionärer, vilket är något av en höjdpunkt på veckorna. Därför vill jag helst inte missa det passet. Dels för att det är det roligaste, och dels för att jag behöver det. Ni ser... min tanke är god...

Ja, jag vill ju helt enkelt ändra min tid för koloskopin. Jag sa ÄNDRA inte avboka, ok?
Mmm, så jag gick in på minavårdkontakter.se. Men så fort jag klickar på "omboka tid" så får jag upp en text om tekniskt fel. Gaaah! Jag kommer inte undan verkar det som!

Men jag vill verkligen inte göra det på en onsdag.... Helst inte på en måndag eller fredag heller (mina träningsdagar), så jag ska sitta klistrad vid sidan hela dagen och försöka omboka tiden ändå.

Ja.... OMBOKA!
Fine!
#1 - Ingegerd Eriksson

Det låter fantastiskt att du vill och kan. Omboka om det går men jag skriver precis som du OMBOKA!