SajberFina

Vårdcentralen
Egentligen skulle jag lagt mig redan, men jag fick ju jaga katter i stället.

Det blir upp tidigt i morgon för besök på vårdcentralen. Först kuratorn och sen gympa.

Hos kuratorn ska jag redovisa hur min vecka (förra veckan) såg ut då jag fick hem ett blad som jag skulle fylla i timme för timme vad jag gjorde. Får vi se vad hon säger om det.... "Så sent kan du inte lägga dig", "gå upp tidigare", "regelbundna måltider", "var är motionen?". Kanske något i den stilen.

Sen som sagt så ska jag gympa. När jag träffade sjukgymnasten så fick jag ju bara pröva på de olika sakerna. I morgon är det på allvar... Jag hoppas ingen är där =/ Jag får väl göra en liten rotation mellan bandet, cykeln och bollen. Sen får jag se om jag får träffa sjukgymnasten någon stund... så kanske hon ger mig någon annan övning. Det får vi se... Jag är peppad i alla fall... får se vad jag känner i morgon efteråt haha.
#1 - Ingegerd Eriksson

Det är de små, små detaljerna som gör "et"