SajberFina

Kuratorn del 2
Så var jag hemkommen från ännu ett besök hos kuratorn. Det kändes bättre denna gången men fortfarande inte riktigt bra.
Det känns lite som att hon vill försöka hjälpa mig på egen hand fastän hon påpekar att hon inte har jobbat med sånt innan, för när jag även idag frågade vart jag ska vända mig för KBT så ger hon inget svar.

Hon skulle i alla fall ordna så jag får träffa en sköterska och kolla blodtryck och socker och det är bra.
Hon gav mig lite småuppgifter också att göra, så vi är nästan där.... nästan vid motiverande samtal, men jag känner fortfarande av en aning snäsighet.
Dock var hon mer ödmjuk idag och påpekade flera gånger att hon förstod att suget är oerhört svårt. Jamen tack så mycket! Äntligen! =/

Jaja... då får jag se när jag blir kallad för check-up... för övrigt är det träff med sjukgymnast om två veckor. Hoppas på bra respons för mina önskemål....