SajberFina

Allt är bokat
Ja, nu är det färdigt inför London-resan. Vi startar den 9:e juli och kommer vara framme den 12:e.

Detta kommer ju vara min lilla Harry Potter-resa då jag alltid velat åka till Storbritannien på grund av den lilla svarthåriga (ja, nu snackar jag om orginalkillen i BÖCKERNA hehe) pojken med blixtärret. Vi ska göra Pottriga saker.
Men lite kul är det också att vi ska bo i Surrey där den fiktiva staden Little Whinging ligger. Fast vi ska bo i ett ställe som heter Ashtead.
 
På dit-resan kommer vi stanna en natt vardera i Staffanstorp (så vi slipper åka hemmifrån mitt i natten), Bremen och Calais. Så blir det båt också då mellan Trelleborg och Sassnitz samt Calais och Dover.
 
Jag lovar att jag ska be Juggis filma mig när jag sjunger "Vi möttes mellan Dover-Calais" på båten, så lägger jag upp det här sen, haha. Ett måste! XD
 
Det ska bli så himla spännande och kul att åka dit. Jag längtar!