SajberFina

Annat att göra
Usch jag tänker så ofta att DET ska jag gå in här och skriva om, men sen så försvinner tanken... eller mest tiden.

Jag har ju börjat med studierna igen, så då har jag hela tiden det där kravet att "jag boooooorde sitta med böckerna". Samtidigt ska jag hinna med lite annat.

Dels så har jag nu äntligen kommit igång med FaR (fysisk aktivitet på recept). Dock så fick jag hoppa över första gången oturligt nog, men jag kunde i princip inte gå, så det var omöjligt =( (Mina knän strular....)
Det är planerat att jag på måndagar ska gå på ett gympapass, vilket var det som jag fick avboka.
Sen på onsdagar så är det vattengympa, vilket jag var med på och det var skoj =) Jag hade träningsvärk redan framåt kvällen och sen i stort sett 12 timmar framåt.... så lite resultat gav det väl då haha.
På fredagar får jag göra egen aktivitet, men ändå av något lite mer träningsaktigt håll än kanske bara gå ut med hunden. Så jag planerar att försöka vara duktig och simma en stund varje fredag. Annars så har jag ju tillgång till gym, men det är ju verkligen inte min grej. Har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig vara det heller.
De andra dagarna är det lite allmän vardagsmotion som gäller - cykling och promenader.

Se har vi gått lite i flyttastankar... vi har varit och kollat på ett hus och en lägenhet. Tyvärr låg huset alldeles för långt ifrån bussförbindelser, så vi fick tacka nej. Lägenheten kollade vi på idag, och vi har diskuterat det lite och vi kommer förmodligen tacka nej till den också. Men vi fortsätter leta lite smått.

Och mitt bland allt detta ska jag försöka hinna vara lite social och träffa nära och kära. Jag är lätt den som glömmer bort och försummar. Kan hända att jag liksom fastnar i mitt och glömmer bort omvärlden. Sen plötsligt står jag där en dag och kommer på hur längesen det var jag pratade med den ena, och att jag inte hade sett den andra på ett bra tag. Ni får förlåta mig!

Ja, det är lite vad som händer nu. Jag har precis lämnat in en laboration om Osmos. Jag har studerat potatis i vatten idag... det ni haha!
Nu ska jag lägga mig och försöka ta reda på vilken tid jag kan simma i morgon.
God natt!