SajberFina

I morgon far vi
Väskan står (nästan helt) packad och i huvudet snurrar tankar om vad som ska med och inte. Jag är inte den som får resfeber och packar flera dagar innan. Det som glöms, glöms. Så länge jag har pass och pengar kommer jag långt, haha.
 
I morgon börjar resan mot England, dock med en kort etapp. Men det är bara för att göra det hela smidigt. Vi ska nämligen ha med oss grejer till dem vi ska bo hos i England, så vi ska åka och hämta dem först. Sen drar vi oss neråt mot Staffanstorp för att sova där en natt.
Annars hade vi fått gå upp mitt i natten, då båten på torsdag går tidigt. Och då passar det ju inte att hämta grejerna heller.
 
Men denna lilla omväg gör att vi kan besöka Flickorna på Skäret igen, vilket blir super. Det råder jag ALLA att göra som är i västra Skåne någon gång.
 
Jag ska försöka att vara aktiv här under resan och berätta lite om vad som hänt under dagarna. Och jag kommer nog synas en del på Instagram och Twitter (kanske lite allmänna uppdateringar på Snapchat också?) - heter SajberFina på alla ställena. Och Facebook såklart med =)
 
Det här ska bli himlans skoj. Tjarå!