SajberFina

8. Upptagen
Ja, jag vet att datumet säger annat, men eftersom jag inte har lagt mig ännu så räknas denna dagen fortfarande som fredag för mig.
Jag har helt enkelt inte hunnit skriva tidigare idag. Datorn har inte ens varit igång. Och jag laddade till och med ned appen, så att jag skulle kunna skriva från mobilen i sängen.

Vad har vi då gjort idag som tagit så mycket tid?

1. Åt en mycket god lunch ute.
2. Åkte runt och kollade efter ny säng
3. Hem och packade bilen så full vi kunde med grejer från förrådet
4. Åkte till kommande hem för att lasta ur bilen i det förrådet där.
5. Våldgästade vänner och tvingade dem att bjuda på middag
6. Sent besök i McDrive'n för glassköp.
7. TV-tittande resten av kvällen/natten

Mer än så orkar jag inte skriva, för det är jobbigt att göra det på mobilen, så sorry.
Natti!