SajberFina

17. Glee
Slut - end - finito. Det är faktiskt med stor sorg i hjärtat som jag nu sitter här och precis har sett sista avsnittet av Glee. Ja, det absolut sista! Det blir inga fler säsonger nu, och det sitter jag här och lipar för haha! Sådan är jag =b

Jag kommer ihåg att jag hajjade till första gången jag såg reklamen för att Glee skulle börja gå på svensk TV. Det var på kanal 11, och jag minns att den snabba lilla snutten väckte mitt intresse.
Men det var långt efter det som jag började titta på det, men jag fastnade totalt.

Sex säsonger har nu gått, och det känns som att jag känner karaktärerna utan och innan. Jag har "växt upp" tillsammans med dem. De är mina vänner! Haha.

Nä, nu ska jag gå och gömma mig innan gubben ser mig i detta tillstånd med rödflammande kinder och rinnande näsa.