SajberFina

10, Koskit
Nu är det minsann vår eftersom lukten av koskit ligger tung även över "storstaden" haha. Jag gillart! :D Det får mig att tänka på barndomsminnen när jag hälsat på kusiner som bodde på landet och jag själv var en stadstös. Jag saknar lantlivet, och längtar till dagen då vi kanske själva har en liten gård med några djur.
Drömma måste man få göra haha.

Om det blir plats över i bilen så ska jag faktiskt börja packa lite grejer idag. Böcker och filmer i alla fall. Men Jugge packar sitt först, så får vi se om något av mitt blir av idag.
Vi har redan kört två lass till förrådet, så det börjar rulla nu i alla fall. Känns bra.

Det enda som egentligen bekymmrar mig är hur katterna ska tycka om att bli instängda i några veckor. Stackars Sondre klarar inte 10 minuter innan han går runt och skriker hjärtskärande och krafsar på varenda dörr och fönster. Han gör oss tokiga ibland!

Vi lämnade dessutom bort Tyzon på prov, men fick ta tillbaka honom för att han skrek om nätterna. Antar att han ville ut, för det var det första han gjorde när han kom tillbaka hit - sprang till fönstret och ut.
Är det någon som vill eller vet någon annan som vill ha en katt, så hojta till. Det är tyvärr fortfarande ohållbart att han bor kvar hos oss :(