SajberFina

Dag 1 - Tre saker som finns i mitt rum
Ja, jag har ju inget eget rum i vår lägenhet.... fast jag kanske borde det, eftersom Juggis har ett haha. Men men, jag tar väl sovrummet då.
 
  1. Sängen - En gammal sketen 140-säng som är köpt på blocket för många år sedan. Det var inför min flytt till lägenheten innan nuvarande, eftersom jag behövde en större då jag hade träffat Juggis och vi inte kunde dela en 80-säng när han stannade över haha.
    Denna sängen som vi har nu har vi pratat om att byta ut rätt länge - den knakar och gnisslar och bräderna är lagade flera gånger - och jag tror faktiskt att vi ska beställa en ny i morgon. Vi får se hur det går.

  2. Radion - En liten fyrkantig, blåaktig retroradio som jag tror att jag köpt på ÖoB för längesen. Jag gillar inte när det är helt tyst (inte för att det är det när Juggis snarkar haha) för då susar det i huvudet. Därför har jag alltid lite musik på om nätterna. Dessutom tycker jag det är trevligt att vakna och lyssna till Mix Megapol's Äntligen Morgon

  3. Något utav djuren - Ja, jag tror banne mig att det minnst alltid är någon av de fyra där uppe och sover. Lily är ju alltid i sängen när vi sover, men katterna springer upp och ner på dagarna med.