SajberFina

Dag 9 - Mitt senaste inköp
Öhm.... glasögon och kläder i Ullared tror jag

Jag prövade för första gången att handla hos Glasögonfabriken där. Jag fick syntest och nya brillor för under 500-lappen. Kändes gott i mitt småländska hjärta.

Sen var jag tvungen att skaffa nya leggings och t-shirt, så en runda på GeKås tog vi oss. Det var inte lätt kan jag säga, men det visade ju sig att de hade besöksrekord just den dagen. Typiskt när vi var där. Det var både en och två gånger som vi kände för att bara ställa vagnen och fly haha.
Till råge på allt så fanns det inga leggings i min storlek, heller inga bra t-shirtar. På herravdelningen hittade jag pikétröjor som passade. Aldrig haft det förr, så det var väl ok antar jag. Men hade helst haft vanliga t-shirt.
Ja ja, vi får åka tillbaka dit i höst när folkmassan sinat.