SajberFina

Feber och undertemp
Det är ju så synd att jag skulle bli sjuk nu när det var kalas idag och roligheter i helgen =(
Vet inte var det kom ifrån, men hux flux vaknade jag med feber igår. Inte så särskilt mycket, men så pass att jag kände det i kroppen innan jag ens tog tempen.
I vanliga fall ligger jag runt 36.5, men igår morse hade jag 37.3 tror jag det var. Det steg sakta under dagen och på kvällen och natten igen hade jag 38.5.
Såklart kunde jag inte sova. Jag kände mig inte trött direkt, men helt utmattad i kroppen och huvudet dunkade vagt. Till slut gav jag efter (vid femtiden på morgonen) och tog en febernedsättande.
Jag somnade snabbt och vaknade först till när Juggis skulle upp och iväg på kalaset runt nio tror jag. Han påpekade att jag kändes kall(!?!).
Tog tempen igen och då låg den på 35.6 (mitt "rekord" är 34.9 en annan gång)!! Bytte från påslakan till täcke och somnade om. Vaknade igen efter 13, men tempen hade bara stigit till 35.7.

Jag fattar inte vad som är knas med min kropp. Ibland får den sig sina spel, som nu. Fast jag tror det är ett magvirus som härjar i kroppen =/