SajberFina

Craving!
Det är galet va sugen jag har varit på saker idag. Jag tycker att var jag än har vänt mig så är det reklam för något gott, eller bilder på mumsiga saker.
Irritationen och rastlösheten förbannar mig. Jag lovar att jag skulle kunna lipa mig till något gott av min man. Jag är som en liten fyraåring i en godisbutik när mamman bara skulle handla mjöl.
Men han är bra min man. Han ger inte med sig.

Skatteåterbäring idag! Både STORT plus och STORT minus...
+ Jag har varit utan pengar länge nu, så nu är det dags att JAG står för lite i det här hushållet.
- Nu kan jag ju helt plötsligt gå till affären och köpa allt det där som jag inte får. Nu behöver jag inte fråga eller be Juggis köpa något längre.

Alltså... skattepengarna gör mig riktigt kluven. Jag känner mig rik igen, men mitt sug blev helt plötsligt enormt mycket påtagligare! =(