SajberFina

Ingen kommentar...
Det är säkert ingen som har läst mitt senaste inlägg. Men jag ska förklara ändå ifall någon gör det senare.

Jag testade ju en sak sa jag.... och det hade med bilden att göra. Jag ville provocera lite =b
De som såg bilden (om det nu är någon som har gjort det) tänker kanske "Ska HON ha så mycket godis!? Hon som är SÅ tjock!"

Vet ni hur länge det godiset har stått orört i skafferiet? I över en vecka!
Och bara för att jag är tjock betyder inte det att jag ska smälla i mig allt det där på en gång. Jag ser de som är betydligt mindre än mig men äter konstigt nog mer än vad jag gör i både godis- och matväg.
Den där lådan med godiset kommer förmodligen räcka i 1-2 veckor för mig. Många andra hade gjort av med den på några dagar.

Även fast jag vet detta om mig själv... att jag sparar godiset under en lång tid så känns det alltid som att folk dömmer mig när jag väl handlar den där stora påsen. Tänker lite som att "ja, ja... DÅ förstår jag varför du ser ut som du gör".. och visst. Det är såklart mycket beroende på godis som gör att jag ser ut som jag gör idag. Men det finns många andra faktorer också.

Jag vill slutligen bara tillägga att man kan faktiskt må bra fysiskt fastän man än tjock. Och man kan vara sjukt otränad som smal med.
Det är nog inte många i min storlek som hade orkat hålla igång så som jag gör t.ex... Och då menar jag med hur mycket jag cyklar runt en jobb-dag.

Bara en liten tankeställare (hoppas jag!).
Tack för mig!