SajberFina

Karma?
Haha, jag vet inte om det är skrattretande eller ödet eller vad tusan som helst.

Jag avbokade ju tilden till koloskopin som faktiskt skulle gjorts idag annars.
Avbokningen gjorde jag genom minavardkontakter.se
Jag vet inte vad de inte förstod i min avbokning, men i alla fall damp det ner en ny kallelse i brevlådan idag... ja, till en koloskopi! WTF! Får jag inte bestämma det själv?! =(

Det första jag tänkte göra nu var att avboka denna också. Sen tänkte jag ett steg längre...
Idag skulle jag gjort undersökningen egentligen.... Jag lovade mig själv när jag avbokade att om jag fick krångel med magen skulle jag kontakta dem (sjukvården) igen...... igår drabbades jag av något magvirus och låg i stort sett hela dagen (förutom när jag sprang till toan). Slump? Eller vill min mage säga mig något?

På grund av viruset hade jag ju ändå inte kunnat göra undersökningen idag (48-timmarsregeln).

Jag avvaktar med att avboka.... kanske jag känner mig mer redo nästa gång? En positiv sak är att Juggis skulle kunna följa med och hålla handen för att det är "rätt vecka". Hmmmmmmmmm