SajberFina

Nu börjas det igen...
Denna gången kanske är slutgiltliga gången. Jag önskar att det är det för jag vill så så så mycket att något ska hända nu.
Denna gången gör vi det tillsammans här och nu, inte på åtskilda håll var och en för sig.
Denna gången kanske det blir lättare?

Igår gick det ändå rätt bra faktiskt. Och då gick jag ändå inne på Hemmakväll och plockade i massa godis i en påse åt min syster. Jag sa det till Juggis sen, att det kändes så konstigt att inte köpa till mig själv. Han frågade om jag var sugen? Och nää... det var jag faktiskt inte. Jag sa att det var ju bara så jag brukade göra. Köpa när jag ändå hade tillfälle.

Och än idag går det bra. Har precis fått i mig frukost som jag var nervös för skulle inte smaka bra, för att Juggis sa att han inte tyckte det var så gott igår när han testade. Men jag ger betyget godtjänt faktiskt.

De stunder jag fasar för är kvällarna framför TV:n... De långa spelstunderna vid datorn.... och sist men absolut inte minst läsningen.
Håll tummarna för mig att det här går vägen!
#1 - Annie

KLART det kommer gå bra!