SajberFina

Hur smakar ungdom?
Alltså... jag var med syrran en stund innan jag skulle åka till Göteborg. Först åkte vi och handlade för hon skulle laga lite speciella middagar både lördagen och söndagen. Efter det så skulle hon skaffa dricka, så då bar det av till Systemet.
Det är ju inte så ofta som jag besöker det stället precis, hehe. Vi skulle hitta något vitt vin, så vi gick runt där bland hyllorna och tittade lite. Sen började det roliga, haha, vi började LÄSA vad vinerna smakade. Alltså, vi stod och gapskrattade i butiken. Personalen måste ju trott att vi redan var fulla... bara av att gå in där, haha.

T.ex. ett fruktigt, söt vin med en aning JORDIG smak. Vem faan gillar att dricka något som smakar jord!?!?!
Eller en annan: fruktigt sött, bla bla..... fatton.... Vad är fatton!?!?! Jo, vi frågade och fick svaret: Fat (mellanslag alternativt bindestreck) ton.... Jaha, och vad är det då???
Haha! Sen till en utav favoriterna.... söt, fruktig, bla bla, smak av eh... UNGDOM!?! Hur smakar det? Fet, finnig hy och baksmälla? Låter inte särskillt gott precis....

Nää, Systemet är nog ingen plats för mig.... Fast jag skulle gärna bli vinrecensent....
Här har vi en AtchoProsit, årgång 2356. Smak av gammal spya och jordpöl! Passar utmärkt att hälla ner i slasken! Hah!
#1 - Annelie

Haha, vad rolig du är :D

#2 - Louise Kusin

Så jävla klockrent, hahaha!!

#3 - Kat

Du hade gjort dig utmärkt som recensent :D