SajberFina

15. När tröttheten tar över
Jag blir lite rädd för mig själv på senare tiden. Jag har perioder då jag sover normalt dåligt (vaknar kanske en, två gånger), sen har jag perioder då jag sover sämre (kan innebära att jag vaknar upp till varannan timme). Jag får liksom ingen ordentlig djupsömn.
Detta resulterar i att jag är konstant trött och kan i stort sett somna när som helst och var som helst.

Men nu denna helgen då.... jag har en jobb-helg. Började i fredags, delad tur lördag, sommartid natten till söndag = minus en timme sömn, delad tur idag (söndag) och morgontur i morgon.

Jag kan säga så mycket som att jag vinglar mig fram på vägarna både till och från jobbet. Jag somnar sittandes vid datorn hemma. Och jag somnar även på toaletten om natten!!!! Haha, ni ska bara veta det dilemmat när man vaknar till på toastolen och båda benen har somnat. Det tog mig säkert tio minuter bara det att få bort myrorna i benen. Men då hade jag också suttit där i över en timma!!!

Någon dag kommer det väl sluta med att jag trillar av toa- eller kontorstolen... eller kör ner i diket.

Ja ja... nu längtar jag till måndag eftermiddag då jag ska slänga mig i sängen efter denna jobb-helgen och crasha hard som man säger.