SajberFina

Lite livstecken från mig
Ja, ett tag sedan nu, så jag kommer knappt ihåg vad jag skrev sist (fick tjuvtjika). En sak jag kan säga i alla fall är att katten kom tillbaka. Helt av sig själv dök han fram här emellan husen. Men vi var lite oroliga att vi inte skulle få se han igen.

Nu har vi bott här i nästan exakt 3 månader och jag trivs jättebra här. Och sommarjobbet är i full gång också, så då kommer det rulla in lite cash de närmaste månaderna i alla fall.

Lite andra nyheter då... hmm... jag har köpt en moped.. eller två faktiskt, då jag fick den andra på köpet. Jag älskar min lilla Bonnie! Gul och grön är den. Blev kär så fort jag såg den på Blocket haha.

Okej, jag såg en liten utmaning, sådan där "skriv-om-en-speciell-sak-varje-dag-lista" på Malins blogg, och tänkte därför pröva på den.
Såhär ser den ut:

Dag 1 - Tre saker som finns i mitt rum

Dag 2 - Två saker jag längtar efter

Dag 3 - Favorit outfit

Dag 4 - Detta är jag beroende av

Dag 5 - Hit vill jag åka innan jag dör

Dag 6 - Ett favoritrecept

Dag 7 - Dagens favoritlåt

Dag 8 - Mitt mellannamn och vad jag tycker om det

Dag 9 - Mitt senaste inköp

Dag 10 - Ett minne från en resa

Börjar väl redan idag tänker jag.