SajberFina

Utmaningen nerlagd
Det var kanske dumt av mig att anta en utmaning som hade att göra med att jag skulle skriva ett inlägg om dagen just när vi skulle flytta. För flytten skulle innebära att jag inte hade internet under ett par dagar. Inte ens på mobilen.
Hade jag haft lite framförhållning så hade jag kunnat ordna till några förskrivna inlägg som skulle publiceras automatiskt, men det blev inte av.
Och eftersom det nu gick så pass många dagar så bestämde jag mig för att sluta med #Blogg100. Åtminstone för den här gången. Det blir säkert av nästa år igen, så då kan jag ge det ett försök.

Ja, så vi har i alla fall flyttat nu. Det är fortfarande låder här och där, men möblerna är i alla fall på plats. Det kan finnas någon bänk eller hylla som vi inte riktigt vet var den passar ännu, men det kommer så småningom.

Jag trivs här! Vårt lilla radhus. Vi bor på gaveln så vi har bara grannar på ett håll. Stor skillnad när det innan var på tre håll varav den ena gastade fula ord stup i kvarten och den andra hade väldigt energirika ungar som gillade att hoppa jämfota i golvet (vårt tak), haha.
Och så har vi vår lilla trädgård, med ett trädäck där solen lyser från lunch till solnedgång. Staketet ska sänkas några centimeter, sen så kan Lily springa fritt.

Det enda tråkiga är att en av katterna smet ut efter bara fem dagar, och har sedan inte kommit tillbaka. Vi har efterlyst honom på diverse grupper på Facebook, och han är öronmärkt, så någon gång kanske han dyker upp. Vi håller tummarna!


Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag pratade om att skriva ett litet längre, annorlunda inlägg snart? I alla fall så kommer jag börja skriva på det nu idag, men det är inte säkert att jag blir färdig. För det kan hända att det blir ett väldigt långt inlägg, men jag tycker att alla borde läsa det. Det kan förhoppningsvis få en att tänka till lite.
Jag vill bara påpeka att det kommer vara fiktivt till 100 % och allt kommer baseras på mina funderingar och fantasier.....
Ja, det är vad ni får veta än så länge. Det där inlägget kommer bara dyka upp när ni minst anar det. Jag kommer inte påpeka att det är just det inlägget, men det kommer antagligen märkas att det är en liten "novel".