SajberFina

This is the end
Nu har jag precis haft ett betygsamtal med läraren i Biologi 1. Jag är alltid nervös att ringa sådär till okända och att veta att jag dessutom skulle bli förhörd på tunga grejer var ju inte direkt lugnande precis haha.
Men han pratade lite allmänt först vilket fick mig att hinna samla mig. Ibland frågade han lite frågor och sen förklarade han lite ditt och datt.
Jag fick bra respons på mina svar så det kändes skönt. Men han skällde lite på mig för att jag bara satsar på godkänt (E). But hey! That's just who I am =D

Jag trodde inte att jag skulle få veta mitt slutgiltliga betyg i samtalet, men det fick jag...........

.............. D!!!

Så nu är jag officiellt (till och med mer än) godkänd i Biologi 1 och kan avsluta den.
Jag som inte trodde att jag skulle klara de första veckorna, haha! Så nu blir det att söka nästa kurs till hösten....

Jag tog ett prövande steg, på en avvikande stig från min väg, för att se ifall marken skulle hålla.... och det gjorde den. =D