SajberFina

Fästingar
Det här börjar bli löjligt nu. Dag efter dag får vi plocka bort de äckliga krypen, både sittande och de som springer runt i pälsen.
Det irriterande är att det är bara på två av fyra som de kommer. De svåraste katterna att hantera dessutom. Måttligt trött på det här.

Så länge de hade de första bärnstenshalsbanden så var de i stort sett helt fria från äcklen, men nu när de har de nya halsbanden så hjälper de ingenting! Finns det någon som har erfarenhet av bärnstenshalsband och varför de då inte funkar heller???

Visst, jag vet att det finns massor med medel och mackapärer. Men allt är så DYRT! Bärnsten var ett bra och billigt alternativ (i alla fall när man gör dem själv).
Om inget förbättrar sig så får jag väl köpa Frontline till bara de två. Men det är så jävla svårt att aplicera... Som jag nämde tidigare så är det de svåraste katterna att hantera. De går inte att hålla stilla så pass länge att jag ska kunna aplicera Frontline bra.
 
Nä usch va trött jag är på de vidriga krypen! Utrota dem!!!