SajberFina

Hihihi
För någon vecka sedan så var det Siba-reklam på TV och vips så dök det upp en robotdamsugare för 299 kr. Jag hojtade till för jag trodde sådana saker kostade flera tusen. "En sån måste vi ha!" utbrast jag, men responsen från Juggis var föga upphetsad. Vilket var lite konstigt tyckte jag.
"Vi har ju redan en damsugare" kontrade han.
"Ja, men den måste vi ju styra själva!" försökte jag.
Fortfarande verkade han inte övertygad. Trots att vi har fyra håriga djur, bor på bottenplan (grus och smuts dras in i hallen) och jag hatar att städa, så var han inte positiv.
 
Jag gick i alla fall in på deras hemsida för att kolla lite information om den. Och det jag kunde läsa var bra saker. Recentionerna var bra och alla var nöjda.
Aja, sen har jag inte tänkt på det så mycket.....
 
Men så idag så kikade jag in på sidan igen för att se ifall erbjudandet var kvar. Det var det!
 
Så nu ligger en order på en robotdamsugare hos Siba. Höhöhö... vi får se hur det funkar =D
#1 - Annelie

Fyra djur?

Svar: Ja, just det... De kan jag göra ett inlägg om hehe :)
SajberFina