SajberFina

Buzzador
Hej svejs!
Mitt i pluggandet så loggade jag in på datorn och då hade jag mail, så jag har blivit sittandes med det ett tag, haha.

Jag vill tipsa om något som jag har tipsat om förut, men det går att påminna.

Jag är inte säker på att många vet vad Buzzador är för något. Kan säga som så här att jag är en Buzzare i alla fall. Och det har varit bra många gånger :)
Låter kanske som en sekt, men det är det minsann inte.

Buzzador är en sida som hjälper företag att pröva sina produkter som nyss kommit ut eller så kanske de inte ens har det än.
Man kan själv välja om man vill "buzza" saker som bara är gratis eller om man är villig att ge en liten slant.
Själv har jag buzzat både det ena och andra, bl.a. schampo, deodorant, Lovefilm och Storytell. Dessa grejer har varit helt gratis!
Jag fick hem flaskor med schampo, balsam och en hårinpackningsburk av ett jättebra märke! Och en bra deodorant vid ett annat tillfälle. Och då har jag även fått hem provexemplar att dela ut till nära och kära - gratis såklart!
Jag har fått gratis abonnemang på lovefilm och Storytell, inte fy skam det hehe.

Jag tycker att alla ska gå med i Buzzador, vad har man att förlora? Ingen klagar väl på att få hem lite gratis saker då och då ;)
Bli medlem via den här länken: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=SajberFina86

Ha det så bra!