SajberFina

IKEA
Jag och gubben min for till Jönköping idag och jag föreslog att vi skulle ta ett varv på IKEA. Jag tror hela besöket tog max 20 minuter (bara för att det är så stort och det inte finns några genvägar till kassorna) och vi kom ut med två lakan och en bakform. Nödvändigt besök? Haha.

Nä, men hela Jönköpingsresan gick ut på att besöka fina vänner som saknas här. Så blir det när det flyttas och håller på.
Det fikades gött och pratades som alltid. Himla mysigt!

Det är skillnad att ha dem så långt bort när de bodde grannar med oss förut. Innan var det bara att traska bort och plinga på. Nu ska det planeras och finnas tid. Jag vill ju ha de kära nära =)

Och i morgon flyttar de andra fina grannarna. Vad finns då kvar? Kanske vi får se oss om efter någon annan stans att bo? Jönköping? Gislaved? Where to go!?
Var finns det där lilla huset ute på landet? Det vid en liten sjö med egen brygga och roddbåt. Där det enda som hörs är djurens betande i hagarna, vindens sus i träden och fåglarnas sång.

Ooops! God morgon! Jag drömde visst......