SajberFina

Äntligen en app!
Jaha så då kan jag nu blogga från en app i stället för att SMSa till ett nummer när jag vill använda mobilen. Smidigt!

Klockan är nu 5.51... jag har varit vaken sen halv fem... Hade sovit gott ända tills då. Men sen gick det inte mer. Att vakna med ångesten har aldrig hänt förr.
Redan när jag var i badrummet märkte jag att jag var konstig. Mina muskler var spända så jag började darra. Tänkte att jag kanske frös så jag tog på mig en filt.
Men redan innan jag ens hunnit somna om fick jag antagligen en apné, så då vågade jag inte somna för den skull.
Till råge på allt så lyckades jag dvala in med armbågen rakt upp i luften, den faller bakåt, jag vaknar till och reflexen är att dra tillbaka armen. Det knakar till som om en tjock gren knäcks. Axeln var alltså på väg ur led så därför blev jag orolig för att de skulle hända igen om jag somnade.

Ok det har gått en stund nu så jag kanske har lugnat ner mig. Måste försöka sova lite till i alla fall.
#1 - sofia

Stackare.. du får be jörgen massera axlen... fast han är la på jobbet nu så lite svårt....

många kramar

// love fia